08 June 2017

Giveaway Annivesary Dan Duit Raya By Cik Ash

ASSALAMUALAIKUM...

giveaway

       SILA KLIK SINI UNTUK JOIN 

salam semua dah masuk 13 ramadan dah.. nak dekat separuh bulan dah.. wani memenuhi jemputan giveaway yang dianjurkan oleh Cik Ash. sebenarnya banyak jugak jemputan nak suruh join .. yang Lazada Raya pun tak terjoin dah la lepas dah untuk minggu pertama.. untuk minggu kedua ni pun harap lah sempat.. harap lah sangat hiii.. lemau sikit bulan puasa ni ..

ok buat korang yang nak join giveaway oleh Cik Ash ni.. jom meriahkan GA.. insyaAllah ada rezeki bua korang semua ya .. boleh klik link kat atas ya.. 

Komen
11 Komen

11 comments:

nadhie wueen said...

good luck sis :)

Lea Azleeya said...

Gut luck wanie.. :)

Busyra Bt Takiyudin said...

gud luck wani..

Shahida Dzulkafli said...

Semoga berjaya wani..

Cik Ash said...

Assalamualaikum. Terima kasih join Giveaway. Senarai peserta dah update. Bolehlah start blogwalking.

http://cikashdiary.blogspot.my/2017/05/senarai-perserta-giveaway-annivesary.html

antynid said...

singgah dari segmen sama.

https://inibelogantynid.blogspot.my/2017/06/giveaway-annivesary-dan-duit-raya-by.html

Mrs Velentine said...

hi dari ga yang sama
http://msvelentine.blogspot.my/2017/06/giveaway-annivesary-dan-duit-raya.html

Mieza S said...

jalan - jalan singgah sini. semoga murah rezeki

https://kanvasdakwat.blogspot.my/2017/05/giveaway-annivesary-dan-duit-raya.html

Mrs Fuzy sweetsourleyra said...

gud luck..singgah dr GA yg sama
https://umifuzy.blogspot.my/2017/06/giveaway-anniversary-dan-duit-raya-by.html

Cik Ash said...

Assalamualaikum.Terima kasih diucapkan di atas pernyertaan join giveaway cik ash.. Tahniah buat anda kerana terpilih sebagai salah seorang pemenang Giveaway Annivesary Dan Duit Raya By Cik Ash.. Sila klik pautan https://cikash.blogspot.com/2017/07/keputusan-pemenang-giveaway-annivesary.html untuk tebus hadiah yang anda menang ya..

Wani Sukarno said...

@Cik Ash
alhamdulillah ..syukur terima kasih cik ash

MY BELOVED FOLLOWERS,, THANKS

Google+ Followers

Blog Wani Sukarno Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign